Müşteri Yönetimi ve Pazarlama

Okan Tansu Eğitmen: Okan Tansu

MÜŞTERİ YÖNETİMİ VE PAZARLAMA

Bu eğitim size neler kazandıracak?

  • Pazarlamada iletişimin önemini kavrama,
  • İletişim tarihini öğrenme ve pazarlamadaki yerini kavrama,
  • Nöropazarlama teknikleri ile müşteri kitlenizin algısına göre pazarlama becerileri kazanma,
  • Pazarlamanın temel kavramlarını öğrenme,
  • Pazarlamada psikolojik fiyatlandırma ile daha çok satış yapabilme,
  • Pazarlamada markanın önemini kavrama,
  • Marka oluşturma yöntemlerini öğrenme ve marka yönetimi,
  • Pazarlamada müşterinin önemini ve yerini kavrama,
  • Müşterilerinize yönelik pazarlama yöntemleri ile müşteri tatmini sağlama, müşteri sadakatini elde etme,
  • Geleneksel pazarlamadan dijital pazarlamaya pazarlamanın evrimi,
  • Dijital pazarlama stratejileri ve sosyal medya kullanımını öğrenme.

1992’de Marmara Üniversitesi Siyasal Bilimler bölümünden mezun olan Tansu, Bilgi Teknolojileri alanında master, ardından Uluslararası İlişkiler alanında doktora yaparak eğitimini tamamladı. Yaklaşık 20 yıldır danışmanlık, eğitim ve araştırma alanında çalışan Tansu, Macromedia Üniversitesi’nde Öğretim Görevlisi olarak çalışmaktadır.