İstanbul Bilgi Üniversitesi Mikro MBA Sertifika Programı

İŞ DÜNYASI “GELECEĞİN YÖNETİCİLERİ”Nİ ARIYOR!

Küreselleşme, baş döndürücü hızla yaşanan teknolojik gelişmeler, rekabetin boyutlarının farklılaşması gibi faktörler, iş dünyasının dinamikleriyle birlikte, yöneticilerin profillerinde de köklü değişimlere yol açıyor.

Yeni ortama uyum sağlayamayan yöneticilerin, artık iş dünyasında yaşamlarını devam ettirebilmeleri gitgide zorlaşıyor. Değişimin hızına ayak uydurabilecek, vizyoner bakış açısıyla yenilikleri yorumlayabilecek ve geleceğe yön verebilecek yöneticiler, iş dünyasında daha çok tercih edilir hâle geliyor.

“Geleceğin Yöneticileri”nin İhtiyaç Duyduğu Tüm Eğitimler Tek Bir Programda!

İstanbul Bilgi Üniversitesi Mikro MBA Sertifika Programı, geleceğin yönetici adaylarının kariyer hedeflerinde sağlam adımlarla ilerlerken ihtiyaç duyacakları tüm eğitimlerin bir araya getirilmesiyle oluşturuldu.

Bu programla, iş dünyasının dinamiklerine hakim olurken, yeni bakış açıları edinecek, sektörün uzmanlarından eğitimler alacaksınız. Hem de istediğiniz her an, istediğiniz her yerden erişim olanağıyla...

Programla İlgili Bilgiler

Mikro MBA Sertifika Programı, 5’er haftalık 6 dersten oluşmaktadır. Programa başlamadan önce katılacağınız online değerlendirmeyle eksiklerinizi tespit ederek, ihtiyaç duyduğunuz dersleri alabilirsiniz. Mikro MBA programını başarıyla tamamladığınızda İstanbul Bilgi Üniversitesi Sertifikası’nı almaya hak kazanacaksınız.

Mikro MBA paketi ile 6 derse erişin ya da ihtiyacınız olan paketi seçin

Mikro MBA Sertifika Programı, “Stratejik Bakış ve Yönetim”, “Operasyon ve Organizasyon”, “Finans ve Muhasebe”, “İnovasyon ve Girişimcilik”, “Kaynak Yönetimi”, “Müşteri Yönetimi ve Pazarlama” olmak üzere 6 dersten oluşmaktadır. Mikro MBA Sertifika Programı’nı satın aldığınızda, 6 dersin tümüne erişim hakkı kazanırsınız.
Bu dersleri, tek tek satın alma seçeneğiniz de bulunmaktadır. Tek bir ders paketini satın almak için, ilgili dersin üzerine tıklayarak, detaylı inceleme yapabilirsiniz.



Sertifika
Programları
  • Stratejik Bakış ve Yönetim
  • Operasyon ve Organizasyon
  • Finans ve Muhasebe
  • İnovasyon ve Girişimcilik
  • Kaynak Yönetimi
  • Müşteri Yönetimi ve Pazarlama


Gökçe Dervişoğlu Okandan Eğitmen: Gökçe Dervişoğlu Okandan

STRATEJİK BAKIŞ VE YÖNETİM

Bu eğitim size neler kazandıracak?

  • Globalde fark yaratacağınız vizyon/misyon oluşturma yöntemleri,
  • Dünyaca ünlü marka örnekleriyle doğru stratejik bakışı edinme,
  • “Gelecek Senaryoları” ile şirketinizin stratejisini planlama,
  • Elemandan yöneticiye kurum yapısını anlama,
  • Doğru kararlarla çalışanlarınızı stratejik yönetme,
  • Stratejik uygulamalarla rakiplerinizle mücadele edebilme gücü.
Detaylı Bilgi


Cenk Yüksel Eğitmen: Cenk Yüksel

OPERASYON VE ORGANİZASYON

Bu eğitim size neler kazandıracak?

  • Toplum kültürü ve kurum kültürüne yansımalarını anlama,
  • Şirket stratejinizle ve kurum kültürünüzü bağdaştırma,
  • Yönetim fonksiyonlarını anlama ve uygulama,
  • Operasyonda kalitenin önemini anlama ve kalite yönetimini sağlama,
  • Kararsızlığın şirket operasyonlarınıza etkisini anlama,
  • Etkili karar verme metotlarını öğrenme ve uygulama,
  • Organizasyonunuzda değişimi ve değişim ihtiyacını anlama,
  • Organizasyonunuzda değişimi yönetme ve değişimde liderlik.
Detaylı Bilgi


Okan Aybar Eğitmen: Okan Aybar

Finans ve Muhasebe

Bu eğitim size neler kazandıracak?

  • Temel ekonomi kavramlarını öğrenme ve yorumlayabilme,
  • Finansal planlama temellerini ve yöntemlerini öğrenme,
  • Finansal planlama örnekleriyle planlamayı uygulama,
  • Risk türlerini kavrama ve risk yönetiminin uygulanması,
  • Yöneticiler için uygulama örnekleriyle muhasebeyi kavrama,
  • Şirket değerleme tekniklerini ve yöntemlerini öğrenme,
  • Değerleme tekniklerini deneyimleyerek pekiştirme.
Detaylı Bilgi


Mert Çetinkaya Eğitmen: Mert Çetinkaya

İNOVASYON VE GİRİŞİMCİLİK

Bu eğitim size neler kazandıracak?

  • İnovasyon kavramı ve türlerini öğrenme,
  • Dünyadan inovasyon örnekleri,
  • Trend takip etmenin önemi,
  • Trend takip etme yöntemlerini öğrenme,
  • Tasarım odaklı düşünme kavramını ve sürecini öğrenme,
  • Tasarım odaklı düşünme ile yeni fikirler üretebilme,
  • Yaratıcılığı geliştirme yöntemlerini öğrenme ve uygulama,
  • Girişimcilik kavramı ve iş dünyasında girişimciliğin önemini kavrama,
  • Ürün kanvası ile ürününüzü doğru şekilde piyasaya sürme,
  • Girişimcilikte yaratıcılığı ve inovasyonu kullanma.
Detaylı Bilgi


Eray Erdoğan Eğitmen: Eray Erdoğan

İNOVASYON VE GİRİŞİMCİLİK

Bu eğitim size neler kazandıracak?

  • İnovasyon kavramı ve türlerini öğrenme,
  • Dünyadan inovasyon örnekleri,
  • Trend takip etmenin önemi,
  • Trend takip etme yöntemlerini öğrenme,
  • Tasarım odaklı düşünme kavramını ve sürecini öğrenme,
  • Tasarım odaklı düşünme ile yeni fikirler üretebilme,
  • Yaratıcılığı geliştirme yöntemlerini öğrenme ve uygulama,
  • Girişimcilik kavramı ve iş dünyasında girişimciliğin önemini kavrama,
  • Ürün kanvası ile ürününüzü doğru şekilde piyasaya sürme,
  • Girişimcilikte yaratıcılığı ve inovasyonu kullanma.
Detaylı Bilgi


Senem Arıkan Eğitmen: Senem Arıkan

KAYNAK YÖNETİMİ

Bu eğitim size neler kazandıracak?

  • İş modelini öğrenme,
  • Dünyaca bilinen marka örnekleri ile iş modelini pekiştirme,
  • Değer zincirini kavrama ve işleyişini öğrenme,
  • Değer zincirini örnekler ile pekiştirme,
  • Operasyon yönetiminin temellerini öğrenme,
  • Rekabet önceliklerini kavrayarak rakiplerinizin önüne geçme,
  • Tedarik ağının işleyişini öğrenme ve kullanma,
  • Yetkinlik kavramı ve yetkinlik yönetimini anlama,
  • Gelecekte çalışanlarınızın sahip olması gereken yetkinlikler,
  • Örnek vaka çalışması ile yetkinlik yönetimini pekiştirme,
  • Yalın kavramını ve süreçlerini kavrama,
  • Yalın üretim süreçlerini örnekler ile öğrenme.
Detaylı Bilgi


Okan Tansu Eğitmen: Okan Tansu

MÜŞTERİ YÖNETİMİ VE PAZARLAMA

Bu eğitim size neler kazandıracak?

  • Pazarlamada iletişimin önemini kavrama,
  • İletişim tarihini öğrenme ve pazarlamadaki yerini kavrama,
  • Nöropazarlama teknikleri ile müşteri kitlenizin algısına göre pazarlama becerileri kazanma,
  • Pazarlamanın temel kavramlarını öğrenme,
  • Pazarlamada psikolojik fiyatlandırma ile daha çok satış yapabilme,
  • Pazarlamada markanın önemini kavrama,
  • Marka oluşturma yöntemlerini öğrenme ve marka yönetimi,
  • Pazarlamada müşterinin önemini ve yerini kavrama,
  • Müşterilerinize yönelik pazarlama yöntemleri ile müşteri tatmini sağlama, müşteri sadakatini elde etme,
  • Geleneksel pazarlamadan dijital pazarlamaya pazarlamanın evrimi,
  • Dijital pazarlama stratejileri ve sosyal medya kullanımını öğrenme.
Detaylı Bilgi